zondag 24 januari 2010

eindelijk weer eens een lay-out gemaakt.





Ik heb eindelijk weer eens een lay-out gemaakt, dat was wel heel lang geleden.
Het waren de laatste tijd voornamelijk kaartjes en andere, kleine projectjes maar de grote lay-outs van 30 x 30 waren een beetje op de achtergrond geraakt.
Vandaag ben ik maar weer eens aan de slag gegaan met een sketch, op het SA-forum was het weer sketchy sunday, er werd een sketch geplaatst en deze kon je naar eigen inzicht invullen. Ik heb een oude foto van mijn vader opgezocht en deze op canvas geprint, dat was in eerste instantie niet zo'n succes met de inkt bleef afgeven.
Ik heb tenslotte toch maar gebruikt, een beetje viezig hoort tenslotte bij zo'n oude foto, niet waar?

3 opmerkingen:

creamiek zei

Zo wat een mooie lay out en wat een mooi papier.

Gr Monique

creamiek zei

Zo wat een mooie lay out en wat een mooi papier.

Gr Monique

Ellen zei

Wow, wat een prachtige layout Heleen!
Hele mooie kleurencombi heb je gebruikt.
Ik mis je inzendingen voor DCL de laatste tijd. a.s. Vrijdag is het mijn beurt voor een schets, kom je dan meedoen?

Groetjes Ellen