woensdag 24 maart 2010

mijn kaartjes in de cards only



In de laatste cards only (maart/april) hebben weer 2 kaartjes gestaan van mij,
hoe leuk is het om door een blad te bladeren en daar je eigen kaartjes tegen te komen!! (en dan nog wel in de 'cards only', voor mij het leukste nederlandse kaartenmaakblad waar ik de meeste inspiratie uit haal). Ik wist niet dat ze geplaatst zouden worden, hoewel ik het wel stiekum hoopte natuurlijk, en daardoor was de verrassing nog groter.
Ik heb verdiepte kaarten gemaakt met een venstertje en daarachter hangen babysokjes, als klein cadeautje. In het blad hebben ze, heel toepasselijk, de naam 'cadeausdoosjes' er aan gegeven. Het andere kaartje op deze bladzijde is volgens hetzelfde principe gemaakt, alleen dan zonder sokjes. In de 'cards only' vind je de maten en werkbeschrijving van de cadeaudoosjes.

1 opmerking:

Tineke van der Linden zei

Oh wat leuk Heleen dat ze van jou zijn. Ze zijn zo schattig!!!
Ik zat juist vanmiddag weer ff in de cars only te bladeren en zag ze weer staan. Ik wil ze ook nog eens maken.

Groetjes, Tineke