zondag 20 februari 2011

februari






Vandaag ontdekte ik dat ik mijn kalendertje van februari nog niet geplaatst had, en dat terwijl februari al over de helft is. Ik ga deze week eens nadenken over maart, ik heb zin in een vrolijk, lente-achtig plaatje, eens kijken of ik nog iets in de 'to-do' map heb en anders internet maar afstruinen naar iets dergelijks.





De onderstaande kaart heb ik vorige week verstuurd naar een tante en oom die 50 jaar getrouwd waren, ik heb hierbij de labelmal en het kantrandje van Marianne design gebruikt, Uit een gecopieerde trouwfoto van hen heb ik het label gestanst. De  labelmal  is inmiddels een van mijn favorieten, ik heb hier de afgelopen weken al verschillende kaartjes mee gemaakt.






2 opmerkingen:

Mignonnn zei

Nog gefeliciteerd met je tante en oom. 50 is al echt heel lang en het kaartje past daar echt heel goed bij.. Heel mooi gedaan ziet er echt super uit.

Groetjes
mignon

Vera zei

Jee dit is zo leuk gemaakt! Die foto op dat label... zo gaaf als je deze kaart krijgt! Ze zullen er vast blij mee zijn geweest, erg origineel van je!

Groetjes

Vera