donderdag 2 juni 2011

Zien jullie wat ik heb gewonnen?

Zien jullie hiernaast wat ik heb gewonnen? een plaats in de top 3 bij CFY, mijn klok viel zo in de smaak bij iedereen dat ik een plaatsje in de top 3 heb verdiend, hoe leuk is dat ??.............
Afgelopen week heb ik weer een nieuw challengeblog ontdekt, het is echt nieuw want de eerste uitdaging staat er sinds vorige week op. Het is een kerst challengeblog. Het idee is dat, als je nu begint met je kerstkaarten, je in december niet hoeft te stressen. En daar zit wat in natuurlijk.................
Dus ik heb, lekker in het zonnetje, een begin gemaakt met de kerstkaarten. En nu zien dat ik het volhoud natuurlijk.

7 opmerkingen:

José zei

Nou je kaart zat helemaal verdiend in de top 3 Heleen. Hij is fantastisch!
Mooie kerstkaart met mooi papier! Misschien een idee om in de stemming te blijven bij een kerstkaarten challenge blog? Kijk hier maar eens: http://christmaschallenges.blogspot.com/.
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Naast dat het een leuk kaartje is geworden, vind ik het al een hele prestatie dat je een KERSTKAART hebt gemaakt?! Wow, daar moet ik nog even niet aan denken, dus deze challenge sla ik over.haha!
Groetjes Cornelie

barkiesgoesflorida zei

Hoi Heleen,
Van harte gefeliciteerd met je topdrie resultaat. Het is wel verdiend hoor. Prachtig die klok.

Jacqueline

Carol zei

Just love that snowman. Great take on the sketch. Thanks for joining us at CCWS this time and I hope we see you again soon. Carol DT x

Tineke van der Linden zei

Je kerstkaartje is superleuk Heleen!!! En ook het papier is tuurlijk prachtig ;)
Vandaag is er hard gewerkt aan de pindakaashuisjes... ook de jouwe is klaar! Goris wist alleen jouw adres niet meer precies. Mail het anders ff door.
Groetjes Tineke

Dina zei

prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij ccwc (volgende keer aub je bericht linken en niet je hele blog, bedankt)

creamiek zei

Hoi Heleen,

Hij is wel erg leuk geworden je kerstkaart.

Gr Monique