zondag 31 juli 2011

home-deco project

De uitdaging op het blog van challenges for you is deze week het maken van een home-deco project.


Ik had deze papierlijn al een poosje liggen met een vaag idee wat het worden moest en afgelopen week ben ik hier mee begonnen, het was een heel werk maar het resultaat geworden wat ik voor ogen had.
Het papier is van Pink Paislee, toch wel een van mijn favoriete lijnen van de laatste tijd, de basis zijn 2 houten, verdiepte lijsten van het tuincentrum. Ik heb verder veel kant, roosjes, stansjes van vlinders, vogelkooitjes etc. toegevoegd.

Natuurlijk ontbreken ook deze keer de opgerolde roosjes niet


Vlinders en vogelkooitjes.............................................

                        Gehaakte roosjes (door mijn moeder.....), aangevuld met organza roosjes
vlinders en bloemen.

Nu vragen jullie je natuurlijk af wie die 'schatjes' op de foto's zijn, jullie mogen drie keer raden.................
Arie en ik bleken een bijna identieke schoolfoto in onze fotoboeken te hebben, we vragen ons alleen af wanneer deze gemaakt zijn want we hebben wel heel even op dezelfde lagere school gezeten, maar er zaten 4 klassen tussen.
 Maar het is wel grappig als dan blijkt dat je alletwee zo'n foto in volendams kostuum hebt.

15 opmerkingen:

Monique zei

Prachtig zeg!! een waar kunstwerk zo, en wat leuk twee bijna identieke foto's, super om te scrappen!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Joyce Ebben zei

Prachtig! Ik vind het echt geweldig geworden! Wat een ontzettend leuk idee! Mooi dat papier van Pink Paislee! Groetjes Joyce

Marjan zei

Mooi zeg! Je ziet dat er veel aandacht aan is besteed.
De foto's passen er prachtig bij, leuk om te lezen wat daar de achtergrond van is.
Leuk dat je weer meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Vera zei

Wow dit is echt prachtig zeg!
En die foto's zijn echt super :D
Erg mooi gemaakt zo heerlijk vintage :)

Groetjes

Vera

Cornelie zei

Wat een mooi object heb je ervan gemaakt!! Prachtig geworden!
Groetjes Cornelie

Brendaxx zei

Ik vind het echt helemaal geweldig!! Prachtig!! Die foto's zijn ook super!

anja curvers zei

Prachtig, prachtig zoveel te zien en zo mooi afgewerkt. leuk dat je hebt meegedaan bij CFY.

gerrie zei

Wat een prachtige lijstjes!!
groetjes gerrie.

Willy's creations zei

Prachtige creatie heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Corrie zei

Super mooi hoor dat krijgt zeker wel een mooi plekje in jullie huis.

groetjes Corrie

simone zei

wauw dit is gaaf zeg,papier is perfect voor deze foto's.
gaaf afgewerkt hihi met natuurlijk ook de roosjes;)
groetjes Simone

Petra zei

Dat is er fantastisch uit, Heleen. Het papier past er heel goed bij. Een waar kunstwerk.

Elly zei

Hoi Heleen,

Wat een supergaaf project zeg.De rest van je blog staat trouwens ook vol met mooiigheden ;-).

Dat kader heb ik geponst met de Martha Stewart border-en hoekponsen Vintage Lace en het midden uitgestanst met een mal van de Spellbinders Justrite Nested Sentiments Dies.De score randen heb ik op de MS scoreboard gemaakt.

groetjes, Elly

Chantal zei

Wat een superleuk homedecor project!! en wat grappig dat jullie allebei identieke foto's van school hebben.

caroline zei

heel erg mooi
groeten uit belgie
caroline