vrijdag 30 september 2011

World cardmaking day

Morgen, 1 oktober, is het world cardmaking day. Ik had het plan om dan deze twee kaartjes te plaatsen. Maar omdat ik morgen de hele dag afwezig ben, plaats ik ze nu maar vast. Ik heb twee easelkaarten gemaakt, een voor de geboorte van een meisje,

en ook een voor de geboorte van een jongetje.

Ik heb nog een leuk nieuwtje: ik ben gevraagd als gastdesigner voor de maand oktober op het blog van challengesforyou, is dat leuk of niet?
Breng eens een bezoekje aan dit blog , er staat elke woensdag een hele leuke uitdaging op.

5 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Wat zijn het schattige kaartjes Heleen!!! Hele lieve plaatjes heb je gebruikt. Heb je die gevonden op 1 van de site's die ik je doorgegeven heb? Ik ken ze n.l. niet.
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Wow, wat zijn deze prachtig !!!! Ik heb dit papier ook in huis liggen :-)
Groetjes Berdien

Marjan zei

Heel mooi, Heleen! Leuk dat je straks gastdesigner bent bij ons, maar dat las je al in mijn mailtje waarschijnlijk.

Groetjes, Marjan

Nathaly zei

Gefeliciteerd met je gast designerschap, Heleen. Ik vind je kaarten gewoon PRACHTIG! Het is een hele bijzondere stijl. Dit zie je niet vaak. Erg leuk hoor. Mooi! Nathaly

anita zei

o deze had ik nog niet gezien..wat leuk!!

Groetjes Anita