zaterdag 7 januari 2012

romantisch kaartje



Gisteren, bij het opruimen van mijn bureau, vond ik nog wat restjes papier van een paperpad van Melissa Frances. Ik ben een grote fan van haar spulletjes, vooral de kleuren die zij gebruikt vind ik prachtig. Ik had gelukkig nog wat roosjes en kant in bijpassende kleuren, een randje geponst en met een malletje de bladeren gestanst en klaar was mijn romantische kaartje!
Ik heb er bewust geen tekst op gezet, zo kan ik nog kiezen voor welke gelegenheid ik hem ga gebruiken.

4 opmerkingen:

creamiek zei

Hoi Heleen,

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt.
Ik heb mijn blog ook weer aangepast ga je even kijken.

Gr Monique

Nadine zei

Erg schattig dit kaartje, heerlijk als je van favoriet papier nog restjes vindt die de moeite waard zijn om te gebruiken!

Anoniem zei

Heel mooi kaartje !! De romantiek spat er vanaf !
Groetjes Berdien

Martha zei

Wat een prachtig kaartje is dit! Mooi kleuren!
Groetjes,
Martha