dinsdag 17 januari 2012

vlinderkaartje

Vanmorgen heb ik nog een kaartje gemaakt met de mooie vlindermal van marianne design, ik vind het echt een supermal, hij snijdt en embost heel mooi. De stippen op de vleugels heb ik gemaakt met de parelpen, die is ook niet meer weg te denken bij het maken van kaartjes, ik heb inmiddels al een flink aantal kleurtjes verzameld.
Het papier wat ik heb gebruikt is een nieuwe lijn van Echo Park, 'yours truly', echt kleurtjes voor mij, rood, roze, grijs en wit.

7 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaart Heleen!!!
Het blokje viel zat. bij mij ook in de mand...
Groetjes Tineke

Monique zei

mooie kaart, leuk dat je weer meedoet met CFY!

Brendaxx zei

Mooie kaart! En wat een prachtige vlinder!
Groetjes,Brenda

Cornelie zei

Die mal is mooi!! Je kaartje ook. Heel mooi die kleurtjes!
Groetjes Cornelie

Martha zei

Prachtig kaartje, mooie vlinder en mooie bloementoef!!
Groetjes,
Martha

Nadine zei

Een prachtige kaart. Die vlinder is super en de parelstippen zien er netjes uit zeg! Ik heb ooit een heel mooi project bijn verknald doordat zo'n pen openschoot, dus ik heb ze direct weggegooid. Gelukkig heb jij er betere ervaringen mee.

Pia zei

wow so wonderful card
hugs Pia