donderdag 9 februari 2012

Romantisch, gevouwen kaartje

Na een paar weken stilte op mijn blog vanwege verdrietige familieomstandigheden ga ik proberen de draad weer op te pakken. Dit kaartje heb ik een paar weken al gemaakt maar nog niet laten zien. Ik heb het gevouwen van Pionpapier en afgewerkt met een nostalgische plaatje, een label, roosjes, kant en een swirl.


Hieronder nog een close-upje, het leuke vogeltje is een mal van marianne design, net zoals de takjes.
Ook heb ik weer het superschattige roosjeslint gebruikt, ik heb deze keer een parelkraal in het hart van de roosjes gelijm, dat geeft het net weer een beetje extra.

6 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van je moeder. Heel veel sterkte gewenst!
Prachtig is je kaart Heleen! Mooi hè het Pion papier.
Groetjes Tineke

Cornelie zei

Vervelend om te horen dat je een vervelende tijd hebt gehad! Hopelijk kun je de draad weer beetje bij beetje oppakken!
Romantisch, je kaartje!
groetjes Cornelie

Dora zei

Gecondoleerd, dat is een moeilijke tijd voor je geweest.
en zal ook tijd nodig hebben.

Je kaart is een beauty, heel zacht en met veel gevoel gemaakt.

Heel veel sterkte.

barkiesgoesflorida zei

Hoi Heleen,
Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Veel sterkte en hopelijk helpt het scrappen voor afleiding.
Sterkte en groetjes Jacqueline

Nadine zei

Allereerst heel veel sterkte!
Maar wat een prachtig kaartje is dit weer zeg!

Martha zei

Hoi Heleen, gecondoleerd en ik wens je heel veel sterkte toe!!!
Ik hoop ook dat het knutselen je veel afleiding bezorgd! Dit is in ieder geval prachtig!!!
Groetjes,
Martha