donderdag 23 augustus 2012

Hoera, 8 jaar!

Op het blog van de dutch cardlovers was de uitdaging een kaart te maken met cijfers.
Ik had nog een paperpad, in vrolijke, zomerse kleuren,  liggen van Authentique waar een velletje met cijfers inzat.
En omdat ik nog een kaartje moest maken voor een jongetje dat 8 jaar werd, heb ik dit maar gecombineerd.


Hieronder nog een close-up, waarop je het cijfer, gestanst uit foam, beter kunt zien.

Afgewerkt met een lintje in bijpassende kleuren, de tekst heb ik op de computer gemaakt.
Dit was het weer voor vandaag,
alvast een heel prettig weekend en tot gauw!
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaf kaartje, Heleen! Dat is handig, zo'n vel dat er bij zit als je papier koopt, kwam mooi van pas! Mooi combi van alles en wat een leuke strik, maakt het speels! Fijn dat je meedoet met DCL.

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart, ik vind de kleurencombinatie geweldig mooi, echt een leuke jongenskaart.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt Heleen, ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar. Top.
Groetjes van Anita

Tineke van der Linden zei

Een leuke stoere strakke kaart Heleen!
Groetjes Tineke

Rosalien Zwackhalen zei

Ontzettende leuke stoere kaart. En schitterend papier weer van Authentique.:))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Heel erg mooi zeg wat een gaaf papier mooie kleuren hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Angèle zei

Mooie combi van papier en een pracht uitvoering! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Berlinde zei

Een erg leuk jongenskaartje Heleen!
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

Wat een super leuk kaartje, Heleen! Vrolijk met die frisse kleurtjes en lekker stoer!