zaterdag 22 december 2012

Cadeaudoosje met ..............

Op de site van Anmacreatief
kwam ik een leuke uitdaging tegen, 'alles mag', mits het maar met Kerst te maken heeft.
Dat is een mooie gelegenheid om het cadeaudoosje te laten zien wat we vorige week tijdens een 'nostalgische avond' gemaakt hebben.
 
 
 Dit is de omslag van het doosje en schuif je het open dan vind je............

heerlijke Toffifee.....................!!
 
Dit was het weer voor vandaag, ik kom dit weekend nog een keertje langs met mijn andere kerstdecoraties.
groetjes en een fijn weekend verder,
Heleen.

 

7 opmerkingen:

Ans S. zei

Super mooi gemaakt dit cadeaudoosje.

Groetjes Ans

Hanny zei

Dit is echt heel mooi gemaakt, ziet er perfect uit.
Fijne dagen, liefs Hanny

Anita Meijer zei

Wat ziet dat er super uit Heleen, ik vind het prachtig, krijg er bijna honger van, vindt die dingen zo lekker.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Heel mooi Heleen !!! Deze doosjes heb ik ook wel eens bescrapt. Erg leuk om kado te geven.
Groetjes Berdien

Henriette zei

Jammie, dat ziet er goed uit !!

Een paar berichten terug vroeg je een tip ivm het plaatsen van foto's en het volraken van je blog.
Je kunt je foto's voor het uploaden het beste eerst verkleinen met een gratis programma zoals "light image resizer" oid.
Het is jammer als je berichten moet wissen.
Groetjes Henriette

Helen zei

Wat heb je dit mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij ANmacreatief. Groetjes Helen

Anne-Marije zei

Wat een mooie creatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag' van december.

xxx Anne-Marije