woensdag 10 juli 2013

Een lekker ijsje....yum...yum...!

Bij de zomerse temperaturen van de afgelopen week kreeg je soms trek in een lekker ijsje.
Bij het scrapcardschallengeblog was de opdracht dan ook een kaartje te maken in pastelkleuren met een IJSJE...........!!
Ik had wist dat ik nog een ouder papierblokje van BoBunny had liggen, met..... jawel...ijsjes.
Het was even zoeken maar ik heb het gevonden, er waren zelfs nog bijpassende brads met ijsjes bij.
Op deze foto kun je het 'verstopte' label wat beter zien.
groetjes,
Heleen.
 
 

4 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Heleen,
Wat een prachtige ijsjes kaart heb je gemaakt, super gedaan en heel leuk dat je deze mooie kaart hebt ingezonden naar Scr@p-Cards Challenge
en bedankt voor het mee doen.
Groetjes van Gerie

Unknown zei

Hallo Herleen, wat een mooie kaart zeg met een heerlijk ijsje erop, prachtig zo ook met de tekst erbij top.
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog

Lieve groetjes Suze

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt,ziet er mooi uit met het ijsje en de leuke tag..groetjes van Ans

Hilde zei

Hallo Heleen,
Ik kon even niet op bezoek komen en heb een hoop gemist. Ik ga dus rustig rondkijken.
De ijsjes zijn prachtig. Ik werk ook vaak in laagjes en je geeft me hier wel een goed ideetje, met het ribbelkarton erachter.
Prachtig kaartje in echte ijskleurtjes.
Liefs,
Hilde