zondag 22 september 2013

Een bloemengroet.

Hebben jullie dat nou ook, een bak vol resten en restjes en alles zonde vinden om weg te gooien?
Ik heb hier een een hele bak vol met restjes van pakketten, workshops etc. en kan er maar geen afstand van doen.
Ik heb mezelf nu de 'opdracht' gegeven na elke kaart met nieuw papier een kaart te maken uit de restjesbak en dit is de eerste.
Ik heb de sketch gebruikt van het cheerful sketches challengeblog, papier en lint zijn dus uit de restjesbak (MME) en de vlinders zijn stansjes van Joy.
Ik heb met dezelfde sketch ook maar gelijk een kerstkaartje gemaakt, maar die laat ik jullie morgen zien
                                      
                                Hier nog een detailfoto van de prachtige, opengewerkte vlinder.
                                                                Bedankt voor het langs komen,
                                                                               groetjes
                                                                               Heleen.
 
 

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, met de restjes,'t is ook jammer om alles maar weg te gooien, ben benieuwd naar je kerstkaart..liefs van Ans

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje Heleen!
Ik mag ook graag de restjes verwerken.

groetjes,
Aagje

Hanny zei

Haha, zo herkenbaar om al die restjes te bewaren. Tja, zonde om er niets mee te doen maar het is jou perfect gelukt, schitterende kaart Heleen!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marjoleine zei

Ja, dat probleem met de restjes ken ik wel! Maar je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! Dank je wel voor het meedoen met Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine

Je@net zei

Wat een goed idee, Heleen, en nog een prachtig kaartje ook!

Tineke van der Linden zei

Een goed idee om restjes op te maken....
Een supermooie kaart!
Groetjes Tineke

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Heleen, ik vind het een schitterende uitwerking van de sketch, top.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Creaine zei

Altijd fijn om met restjes zo'n mooie kaart te maken! Dankjewel voor het meedoen bij cheerful sketches!
groetjes Ine