vrijdag 20 december 2013

Winter in blauwtinten

De combinatie van wit- , blauw-, en grijstinten vind ik altijd prachtig voor winterse kaartjes.
Toen ik bovenstaand plaatje zag kreeg ik gelijk het idee deze kleuren te combineren. Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een al wat oudere paperpad van Marianne Design, ook het 'lijstje' en de hulstmal zijn van Marianne.
'Natuurlijk' afgewerkt met een organzastrik, een stukje kant en een bedeltje.
Het kaartje is inmiddels verstuurd en misschien heeft een van jullie het wel in de bus gekregen.
groetjes
Heleen.
 

6 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Heleen, Wat een prachtige kaart. Met de blauw teinten. Groeten Trijntje

Je@net zei

Een prachtig winters kaartje, Heleen!

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart in prachtige tinten Heleen!
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

hoi heleen,
je kaartje ziet er prachtig uit, mooie kleurtjes bij elkaar, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Heleen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtige kaart